تولید انواع سفره یکبار مصرف در ایران از زبان آراسته

در بسیاری از کشورها مانند ایران، برخی از افراد برای غذا خوردن به جای میز روی زمین نشسته و از سفره استفاده می‌کنند. این محصول در ابعاد و جنس‌های مختلف مانند پارچه‌ای، پلاستیکی، حصیری و غیره تولید می‌شود. اما دانشمندان و طراحان به مرور زمان برای راحتی بیشتر انسان‌ها به فکر تولید انواع سفره یکبار مصرف در ایران و سایر کشورهای دنیا افتادند. در واقع وزن سبک، قیمت مقرون‌به‌صرفه، بهداشتی بودن, عدم نیاز به تمیز کردن و موجود بودن انواع طرح‌های شیک از جمله دلایل محبوبیت این لوازم یکبار مصرف هستند. به همین دلیل امروزه شاهد استفاده گسترده محصولات مورد بحث در هتل‌ها، مساجد، مراسم‌های مذهبی، مهمانی‌های شلوغ، پیک نیک و حتی مسافرت هستیم. در ادامه با انواع مختلف این کالاها و تولیدی آراسته به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده‌های این محصولات در ایران آشنا می‌شوید.

تولید انواع سفره یکبار مصرف

با پیشرفت تکنولوژی، مردم تمایل بیشتری به داشتن یک زندگی راحت دارند. لوازم و وسایلی که در طول سال‌های گذشته وارد زندگی انسان‌ها شده، این تمایل را شدیدتر کرده است. برای مثال در گذشته از وسایل چینی و غیره برای پذیرایی از مهمان استفاده می‌شد، اما امروزه انواع لوازم یکبارمصرف وارد زندگی ما شده است. این محصولات جدید به دلیل ساده‌تر کردن پروسه پذیرایی توانسته‌اند در مدت زمان کوتاهی به پای ثابت کالاهای مصرفی خانواده‌ها تبدیل شوند. لوازم مورد بحث علاوه بر اینکه جنس‌های مختلفی دارند، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی نظیر گل‌دار، طلاکوب، اشکال خطی و هندسی نیز تولید می‌شوند.

  • پلاستیکی

سفره‌های یکبار مصرف پلاستیکی جزو رایج‌ترین لوازمی هستند که خانواده‌ها در مهمانی‌ها و مراسم‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. ماده اصلی به کار رفته در ساخت این محصولات پلی اتیلن است، همان ماده‌ای که در تولید نایلکس رکابی و کیسه زباله رولی نیز استفاده می‌شود.

این جنس رول‌ها ضخامت‌های گوناگونی دارد. نمونه‌های نازک آن‌ها برای استفاده روزمره، منزل، مسافرت، پیک نیک و غیره مناسب هستند. در حالی که نوع ضخیم‌تر این لوازم که با نام سفره‌های مجلسی شناخته می‌شوند، در مراسم‌ها و مهمانی‌های بزرگ کاربرد دارند. هر چقدر ضخامت یک رول بیشتر باشد، میزان چروک شدگی آن کمتر است. بنابراین مدل‌های مجلسی علاوه بر اینکه طرح‌هایی شکیل دارند، کمتر چروک می‌گردند.

تولید انواع سفره یکبار مصرف

  • کاغذی

یکی دیگر از محصولاتی که به سفره مجلسی نیز معروف است، سفره‌های کاغذی هستند. برای ساخت این محصولات از چند لایه ی کاغذی به همراه یک لایه پلی اتیلن استفاده می‌شود. به همین دلیل اگر روی این رول‌ها مایعاتی مانند آب یا نوشابه بریزد، توسط لایه پلی اتیلن جذب شده و به فرش نفوذ پیدا نخواهد کرد.

زیبایی و کیفیت این کالاها بسیار قابل توجه است و به همین دلیل آن‌ها برای استفاده در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف پرطرفدار هستند. همچنین نمونه‌های کاغذی نسبت به انواع پلاستیکی، سازگاری بیشتری با طبیعت دارند.

  • پلی استر   

پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است که جنس آن بین پارچه و کاغذ قرار دارد. برای خرید سفره‌های یکبار مصرف پلی استر باید مبلغ کمتری نسبت به سایر مدل‌ها بپردازید. این در حالی است که براقیت و تشابه بافت پارچه به کار رفته در این محصولات به سفره‌های مجلسی باعث شده است که از آن‌ها در مجالس رسمی و مهم استفاده شود.

این مدل از رول‌های پلی استری کاملا ضد چروک و ضد لک هستند و از خود مقاومت بالایی در برابر پارگی و آسیب‌های جانبی نشان می‌دهند. البته این رول‌ها به هیچ عنوان مایعات را به خود جذب نمی‌کنند و می‌توان به جای یکبار، چند دفعه از آن‌ها استفاد کرد.

  • طلاکوب و نقره کوب

سفره‌های یکبار مصرف طلاکوب و نقره‌کوب بهترین انتخاب برای مهمانی‌های لاکچری هستند. این لوازم معمولا دارای زمینه تک رنگ هستند و چاپ‌های برجسته با استفاده از دستگاه هلیو روی آن‌ها انجام می‌شود. این محصولات پرفراژ ندارند؛ بنابراین نگرانی بابت قرار گرفتن پرفراژ در وسط آن‌ها وجود ندارد. ضخامت بالا و قیمت مناسب نیز از دیگر فاکتورهای متمایزکننده این مدل‌ها نسبت به مدل‌های قبلی به حساب می‌آیند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفره یکبار مصرف قیمت امروز و نحوه ثبت سفارش در وب‌سایت گروه تولیدی لوازم یکبار مصرف آراسته با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.  

تولید انواع سفره یکبار مصرف

آراسته: تولیدکننده سفره یکبار مصرف

فروشگاه آراسته سال‌ها است که در زمینه تولید انواع سفره یکبار مصرف در ایران فعالیت می‌کند. این مجموعه در طول سال‌های فعالیت خود توانسته با حذف واسطه‌ها و کم کردن حاشیه سود خود امکان خرید لوازم یکبار مصرف ارزان قیمت را برای مشتریان فراهم کند. تمام محصولات عرضه شده در این مجموعه از مواد اولیه درجه یک و با کمک دستگاه‌های چاپ حرفه‌ای تولید شده‌اند، بنابراین در کیفیت آن‌ها شکی نیست.

همچنین اگر قصد راه‌اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف را دارید، مشاوران آراسته اطلاعات جامع و کامل در این رابطه را در اختیار شما قرار خواهند داد. کمک گرفتن از افراد باتجربه و متخصص در شروع یک کار به شما کمک می‌کند که خسارات مالی کمتری متحمل شوید. 

نوشتن دیدگاه