بهترین درب و پنجره upvc قیمت

پنجره یو پی وی سی، نوعی پنجره پرکاربرد در ساختمان‌ها است که از مواد پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است. این نوع پنجره در صنعت ساختمان و ساخت و ساز، بسیار محبوب است و به دلایل مختلفی از جمله عملکرد بالا، زیبایی و قابلیت نگهداری طولانی مدت، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های مهم پنجره یو پی وی سی، مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و شرایط محیطی است. PVC یک ماده ضد آب است و از اثرات رطوبت، باران، برف و حرارت بالا روی پنجره‌ها محافظت می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که پنجره یو پی وی سی برای استفاده در مناطقی با شرایط جوی سخت، مناسب باشد. علاوه بر این‌ها، پنجره یو پی وی سی دارای عایق حرارتی و صوتی مناسبی است. این پنجره‌ها لایه‌های مجزایی از هوا و صدا بین داخل و خارج ساختمان ایجاد می‌کنند که منجر به کاهش هدر رفت حرارت و نفوذ صدا می‌شود. همچنین این ویژگی‌ها دلیل افزایش بهره‌وری انرژی و ایجاد محیطی آرام و خلوت در داخل ساختمان هستند.

پنجره یو پی وی سی همچنین دارای طراحی زیبا و متنوعی است و در سبک‌های مختلف تولید می‌شود. این نوع  در انواع شکل‌ها و ابعاد موجود است و می‌توان برای هر نوع ساختمانی از آن استفاده کرد. قیمت این نوع پروفیل‌ها بر اساس کیفیت و میزان عایق بودن آن‌ها تعیین می‌شود. گروه صنعتی اصفهان فلوت به عنوان تولید کننده این محصولات، پروفیل هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند.

انواع درب و پنجره  UPVC

پنجره‌های UPVC به دو شکل بازشو و کشویی (ریلی) تولید می‌شوند. هر کدام از این انواع پنجره دوجداره دارای مدل‌ها و اشکال متنوعی هستند تا بتوانند نیازها و سلیقه‌های مختلف خریداران و مصرف‌کنندگان را برآورده کنند. از نظر ابعاد، پنجره‌های UPVC در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند؛ طوری که می‌توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و نیازهای مختلف منازل و ساختمان‌ها مناسب باشند.

 همچنین پنجره‌های UPVC در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. این طرح‌ها شامل طرح‌های کلاسیک، مدرن، ساده یا زیبا هستند. رنگ‌های مختلفی هم برای پنجره‌های UPVC در دسترس است تا با دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان سازگار باشد. در ادامه به بررسی بعضی از مهم‌ترین انواع درب و پنجره یو پی وی سی می پردازیم.

انواع درب و پنجره  UPVC

بازشو تک حالته

بازشوی تک حالته یا همان بازشوی ساده، یکی از ساده‌ترین مدل‌های درب و پنجره UPVC است. این نوع در و پنجره فقط در یک حالت، به طور عمودی استفاده می‌شود و قابلیت باز و بسته شدن در حالت‌های دیگر را ندارد.

درب و پنجره UPVC بازشوی تک حالته دارای عایق بندی بسیار خوبی است. مواد UPVC با ویژگی‌های عایق حرارتی و صوتی بالا تولید می‌شوند و می‌توانند به خوبی از نفوذ حرارت، سر و صدا و گرد و غبار جلوگیری کنند.

بازشوی تک حالته، با توجه به سادگی و عدم نیاز مداوم به باز و بسته شدن، برای مکان‌هایی که نیاز مدام به تهویه مطبوع ندارند، بسیار مناسب است. به عنوان مثال، در مکان‌هایی که فقط نیاز به تهویه طبیعی در طول روز و یا بسته بودن در شب دارند، می‌توان از این نوع پنجره استفاده کرد.

بازشو دو حالته

پنجره UPVC بازشو دو حالته (دوجداره)، به دو صورت، قابلیت باز و بسته شدن دارد. علاوه بر حالت بازشوی تک حالته که در آن پنجره به طور عمودی باز و بسته می‌شود، در این مدل امکان باز شدن نیمی از پنجره روی محور افقی هم وجود دارد.

با چرخاندن دستگیره به طرف بالا، پنجره از میانه به سمت بالا باز می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا نیمی از پنجره به صورت افقی باز شود. این حالت، بدون نیاز به کنار زدن پرده و اشغال فضای اضافه، به شما امکان تهویه هوا را می‌دهد. همچنین این حالت از نظر امنیتی هم مفید است. چون امکان ورود افراد به داخل اتاق از طریق پنجره را کاهش می‌دهد.

انواع درب و پنجره  UPVC

دو لنگه بازشو

در و نجره‌های  UPVC با دو لنگه، هر دو قسمت پنجره، یعنی قسمت بالا و قسمت پایین، قابلیت باز و بسته شدن دارند. این نوع پنجره به عنوان پنجره بازشو (casement window) هم شناخته می‌شود.

وقتی پنجره برای تهویه هوا باز می‌شود، بالای پنجره به خارج تا سمت بیرون باز می‌شود و هوا به راحتی می‌تواند وارد فضا شود. این مکانیزم باز شدن کامل پنجره، به تهویه هوا و جریان هوای طبیعی در داخل کمک می‌کند و می‌تواند بیشترین میزان تهویه هوا را فراهم کند.

فولکس واگنی

مدل‌های فولکس واگنی در دو حالت وجود دارند. این نوع پنجره‌ها و درب‌ها به عنوان پروفیل‌های بازشو شناخته می‌شوند. بازشدن و بسته شدن پنجره‌ها و درب‌های UPVC  فولکس واگنی، با استفاده از مکانیزم بالا-پایین یا چپ-راست امکان‌پذیر است.

مدل کلنگی

پنجره‌های مدل کلنگی در حالت نیمه باز و بسته وجود دارند و برای سرویس‌های بهداشتی و تهویه هوا مناسب هستند. این حالت باز شدن نیمه باز به عنوان حالت تهویه شناخته می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد که جریان هوا را کنترل کنند و به طور همزمان برای تهویه هوا و حفظ امنیت فضا استفاده کنند.

مدل کشویی

پنجره‌های UPVC مدل کشویی به طور معمول از یک طرف باز و بسته می‌شوند و از مدل‌های بسیار پرطرفدار هستند.

انواع درب و پنجره  UPVC

درب و پنجره upvc قیمت اصفهان فلوت

در هر ساختمان و سازه‌ای، استفاده از درب و پنجره باکیفیت، می‌تواند به زیبایی و دسترسی به امکانات محیط کمک کند. درب و پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی به عنوان محبوب‌ترین پروفیل‌ها و در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. تولید این محصولات در شرکت تولیدی اصفهان فلوت، به صورت عمده و با قیمت‌های مقرون به صرفه انجام می‌شود. به همین دلیل، خرید این محصولات از اصفهان فلوت ،به عنوان بهترین انتخاب در نظر گرفته می‌شود.

نوشتن دیدگاه