خدمات تولید محتوا

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا کسب و کار من به تولید محتوا نیاز دارد یا نه؛ یا اینکه به صورت کلی چه کسانی به تولید محتوا نیاز دارند؟ تقریبا همه ی کسب و کارها در جامعه ی مدرن به تولید محتوای دیجیتال نیاز دارند. شما به خوبی می دانید که امروزه انسانها برای هر نیازی ابتدا آن را در گوگل سرچ می کنند. این نیازها طیف گسترده ای را شامل می شوند؛ از پیدا کردن نزدیک ترین سوپر مارکت گرفته تا پیدا کردن مدرسه یا آموزشگاه مناسب. پس اگر کسب و کاری دارید از اقدام برای تولید محتوای دیجیتال غافل نشوید. تفاوت اصلی تبلیغات با تولید محتوای مبتنی بر بازاریابی، این است که تولید محتوا قرار است غیرمستقیم به هدف خود برسد. وظیفه ی اصلی تولید محتوا در ابتدا آگاهی بخشی است. پس محتوا قرار است در نتیجه ی راهنمایی مخاطب و رساندن او به اطلاعات مد نظرش به هدف ثانویه اش یعنی جذب مخاطب بیشتر و در نتیجه بازاریابی بیشتر دست یابد.

 هر حرفه به نوبه ی خود با مفاهیم خاصی سر و کار دارد. گاهی صاحب یک تجارت هدف خود از تجارتش را می داند اما در پیدا کردن مسیری که او را به هدفش برساند دچار مشکل می شود. صاحب هر تجارتی قبل از اقدام به تولید محتوا نیاز دارد موضوع ها و مفاهیمی که قرار است در مورد آنها محتوا تهیه کند را دقیق مشخص کند. تصور می شود که مخاطب هنگام مراجعه به ما با فرآیند تولید محتوا کاملاً آشنا باشد. هدف ما در این قسمت آشنایی شما با خدمات تولید محتوا به سبک پونه مدیاست.
محتوا به عنوان قسمت پر بازدید سایت، باعث آگاهی مخاطب از کسب و کار شما می شود. محتوای مرتبط و بهینه ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد. تولید محتوای حرفه ای یک روش عالی برای افزایش حضور آنلاین شما با هدایت ترافیک ارگانیک به سایت شماست. در پونه مدیا ابتدا شما با در میان گذاشتن هدف تجاری خود با ما، لیستی از عناوین پیشنهادی به همراه تقویم پیشنهادی محتوا دریافت می کنید که اولین خدمت پونه مدیا به شماست.
«هدفِ شما» کل مسیر تولید محتوا را مشخص می کند و در فرآیندی گام به گام از انتخاب استراتژی تا انتشار محتوا ما را هدایت می کند. تیم حرفه ای تولید محتوا در ابتدای کار استراتژی محتوا را بنا بر نوع محتوای شما و مخاطبین هدف شما انتخاب کرده و بنا بر موضوع هایی که شما ارائه می کنید محتوایی با کیفیت تولید می کند. استراتژی محتوا می تواند محتوای مناسب و مفید و کاربردی متناسب با «یک تجربه از پیش برنامه ریزی شده برای مخاطب» را تولید و گردآوری کرده و آن‌ها را تحویل مخاطب داده و مدیریت کند.
در این مرحله پرسونای مشتری شماست که مشخص می کند مخاطب هدف کیست و به کدام کانال انتشار دسترسی بیشتری دارد. کانال های انتشار دقیقا منابعی هستند که هر شخص برای دریافت مسائل روز یا اخبار به آنها مراجعه می کند؛ این کانال های انتشار به تمام خصوصیات مخاطب شما از قبیل سن، میزان تحصیلات، شغل و علاقمندی های او مرتبط هستند. هدف ما از بررسی پرسونای مشتری شما رساندن محتوا به مخاطبین هدف است. هر چه تحقیقات مفید در مورد پرسونای مخاطب دقیق تر باشد به نتیجه ی بهتری دست خواهید یافت؛ مثلا اگر مخاطب محتوای آماده شده رییس یک اداره باشد، طبق پرسونای او، linkedin و وب سایت بهترین کانال های انتشار هستند و یا اگر مخاطب هدف یک خانم خانه دار باشد بهترین کانال انتشار برای محتوای آماده شده اینستاگرام است. پس تحقیق در این زمینه نیاز به تحقیق و دقت فراوان دارد تا مخاطب هدف به خوبی مشخص شود و محتوا در کانال انتشار نامناسب منتشر نشود. به همین صورت بعد از مشخص شدن پرسونای مشتری یا همان مخاطب هدف، در مورد نوع محتوا و کانال انتشار آن تصمیم گیری می کنیم.سپس بر اساس هدف شما و نوع محتوای پیشنهادی، کانال انتشار را به شما معرفی می کنیم. 

هر کاری برای نتیجه بخش بودن نیاز به نظارت و دخالت یک متخصص دارد. پس صرفا تعیینِ هدف، شما را به نتیجه ی دلخواهتان نمی رساند. شما نیاز به راهنمایی دارید که در مسیر، شما را قدم به قدم تا رسیدن به اهدافتان راهنمایی کند. در این زمینه پونه مدیا علاوه بر مشاوره ی تخصصی برای شروع تولید محتوا؛ خدمات تخصصی تولید انواع محتوا را نیز به شما ارائه خواهد داد.

انواع خدمات محتوای پونه مدیا:

1. تولید محتوای متنی

تفاوت بزرگی که خرید اینترنتی با خرید حضوری دارد، دیدن محصول و بررسی دقیق آن از نزدیک است به همین علت در خرید های اینترنتی و بازاریابی دیجیتال مهمترین نکته بررسی دقیق تمام خصوصیات محصول و ارائه ی آن به مخاطب است.
نقد و بررسی کالا پایه استراتژی موثر بازاریابی محتواست. نقد و بررسی کالا می تواند نوعی محتوای متنی قدرتمند در حوزه ی تولید محتوا باشد.

تولید محتوای متنی

2. تولید محتوای ویدئویی

امروزه انسان ها با سبک زندگی مدرن دیگر حوصله و زمان خواندن متنهای طولانی را ندارند.
به همین دلیل کلیپ ها به سرعت مخاطبان را درگیر خود می کنند.
مشاهده ی ویدئوی مرتبط با محصول عاملی موثر در ترغیب مخاطب برای خرید است.
یک فیلم خوب می تواند نقشی اساسی بر موفقیت بازاریابی محتوا داشته باشد. ما هر محتوای ویدئویی را مطابق با اهداف، دستورالعمل ها و تنظیمات کسب و کار شما ایجاد می کنیم. تا نتیجه ی تلاش های بازاریابی را در حداقل زمان به حداکثر برسانید.

تولید محتوای ویدئویی

3. تولید محتوای تصویری

همانطور که می دانید به دلیل تفاوت بسیار بین خرید فیزیکی و خرید در فضای مجازی، محتوای تصویری تاثیر زیادی بر تصمیم گیری مشتریان دارد. از این رو عکس ها نقش مهمی در تجارت الکترونیک ایفا می کنند.
پونه مدیا با ارائه ی خدمات گرافیکی با کیفیت توسط تیم حرفه ای تولید محتوای تصویری کسب و کار شما را بهبود بخشیده و کمک می کند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه ی دلخواهتان در مورد جذب مشتری دست پیدا کنید.

تولید محتوای تصویری

نوشتن دیدگاه